YEEAH

nu har huvudvärken släppt efter  lite alexandra medicin höhö!
är desvärre sjukt trött men ska vara vaken ett bra tag till kanske ska träffa en kill
polare lite senare får se om jag orkar det ... har vart och solat så nu är jag brun och snygg !! hur snyggt är det att inte att vara gyllen brun? awesome jag älskar att ligga i solariumet ! om det inte vore "farligt" så skulle jag ligga där i timmar ! LOVE IT!
sen kollade jag nyss på anonnser har ju sålt min prins de skär i hjärtat men hittade några
hästar som ssåg intrssanta ut så får se hur de blir SPÄNNANDE ! och vad händer i morgon då ? de får vi se eftersom jag fortfarande mår dåligt ... men vafan lite feber stoppar inte hela världen ! see u later guys p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0