funderingar...

Satt här och tänkte lite ... egentligen när man precis startat en blogg så är man ju "for ever alone" på den ett tag ?
vilket säkert är skit tråkigt för dom som söker uppmärkamhet ! jag har den här bloggen för mina tankar och funderingar
som är miljontals både bra och dåliga irriterande och roliga kommer skrva redan nu att jag tvingar er INTE att läsa min blogg
stör ni er ? sure dra jag är inte ute efter att bli känd eller något liknande och vem fan blir KÄND på riktigt på en blogg?
inte precis så leonardo da vinci började skriva en blogg och blev den han är idag?
Det handlar om att ge framgång ha ett utseende och kääämpa som fan ! är man inte snygg ingen framgång hahahah!!!
nej skojade eller? hörs senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0